Реальный Брест

Наша пиццаМеталлочерепиа, профнастил, сайдинг, ограждения, водосточные системыЦентр семейной стоматологии ДентикоРекламодателямРекламодателям

ГлавнаяМінскія веласіпеды не вытрымалі выпрабавання Белавежскай пушчай

Мінскія веласіпеды не вытрымалі выпрабавання Белавежскай пушчай

Адны  паламаліся, бо перадачы трэба пераключаць на хаду, іншыя па адваротнай прычыне

У Белавежскай пушчы некалькі веламаршрутаў.  Парк пракатных велікаў складзены з айчынных “Спадарожнікаў”.  Майстар па рамонту, які глядзіць за імі, патлумачыў:

–  Вось гэты веласіпед, глядзіце – шэсць перадач, а тут тры, схаваныя ў тарпедзе задняга кола. На такім веласіпедзе – ну канешне, ужо скруцілі – на ім крУціце, крУціце педалі, потым зрабілі паўзу, пераключылі перадачу і паехалі далей.  А на тым пераключацца трэба на хаду. У гэтым тонкасць. Яны абодва “Спадарожнікі”, мінскага завода, прададзенага замежнікам, ліцэнзійны прадукт. Яны аднолькавыя, толькі гэты, з перадачамі ў тарпедзе, больш сучасны.

“Спадарожнікі” для дарослых зробленыя з адкрытай рамай, у стылі так званай “дамкі”

Агулам у пракаце  для турыстаў ёсць некалькі дзясяткаў веласіпедаў для дарослых (падлеткам выдаюцца “АИСТЫ”-маламеркі).  “Больш  сучасныя” ўсё заблакаваныя на адну перадачу. Гэта значыць: што пад гару, што з гары ­– круціш як пры Савецкім Саюзе.  Велікі з адкрытай сістэмай пераключэння перадач – таксама  на кожным лічы ёсць нейкая паломка, хай сабе і сумяшчальная з жыццём, але … Прыкладам, можа педаль заядаць, рычаг пераключэння перадач целяпацца.

Жанчына, якая выдае веламаршруты і веласіпеды ў арэнду, кажа пра тэхніку і людзей на ёй. “Нагрузка на ровары, натуральна.  Таму і працы майстру многа. Але і людзі…ну такія бываюць пераборлівыя. Днямі ў аднаго шына спусціла на маршруце, дык прывёў веласіпед у руках і пытае: “Як так, чаму запаску з сабой не далі. У мяне на машыне запаска ёсць”. Або вяртаюцца з маршрута, бо не вытрымліваюць. Кажуць, надта доўгі. І тады, бывае, на веласіпеды наракаюць”.

Пытаю, ці патрабуюць людзі грошы назад у такіх выпадках незадаволенасці. “А як жа. Бывае. Але я ім раю ўзяць іншы веласіпед і адкатаць, колькі належыць. Бо мне праз касу чэк пераводзіць назад на грошы накладна”.

Застаецца паведаміць нялішнюю лічбу і спадарожную ёй інфармацыю. Самы доўгі веламаршрут па Белавежскай пушчы  27 кіламетраў. Веладарожкі асфальтавыя, шырынёй у паласу дарожнага руху. Па іх ездзяць таксама аўтамабілі абслугі і турыстычныя аўтобусы, так што час пары веласіпедысту даводзіцца збочваць.

Белавежская пушча. На веламаршруце

 

Пётр Цекавый, Рельный Брест 

 

 

 

 

Похожие статьи:

Беловежская пущаЖириновский предлагает собраться в Беловежской пуще и восстановить СССР

Беловежская пущаБелавежская пушча на старых паштоўках і гравюрах

Беловежская пущаЕшь, дерись, люби. Как вольные зубры "отрываются" перед тем, как навсегда уйти из стада

Беловежская пущаУсадьбу пущанца времен XIX века воссоздают в Беловежской пуще

Беловежская пущаВода должна вернуться в леса Беловежской пущи

Поделиться:
Комментарии (2)
и я там был # 22 августа 2013 в 22:44
0 + -
+2 / 0
Лучше ехать на своих великах, потому что пущанские не едут, и даже км 30 будет тяжело проехать на них, одни мучения.
ВК # 26 августа 2013 в 12:12
0 + -
+2 / 0
Это не велодорожки, это автодороги, по которым проложили веломаршруты.
отключен Javascript

Онлайн радио


Свяжитесь с нами по телефонам:

+375 29 7 956 956
+375 29 3 685 685
realbrest@gmail.com

И мы опубликуем Вашу историю.